söndag 13 juli 2014

En orättvis poäng

Orättvisa segrar är de skönaste. Tyvärr är de för oss HBK:are väldigt sällsynta. Idag var vi nära, men tappade återigen poäng i slutet på en match. Men nåja, en orättvis poäng är inte helt fel det heller - för även jag med mitt subjektiva öga såg att Göteborg kunde gjort minst en handfull mål till.

Kan Mikael Boman verkligen få till en fjolårsrepris efter dagens mål? Då borde vi vara relativt säkra på att åtminstone få kvala.

Apropå gårdagens blogginlägg om att det rör på sig i truppen: Perparim Beqaj står numera uppsatt i a-lagstruppen. Det har jag inte sett tidigare.

Är det inte märkligt att kommentatorerna numera kan skilja på Salomonsson och Samuelsson?

Nu snart dags för dagens näst viktigaste match.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Beqaj har stått med i ungefär en månad. Lärlingskontrakt.

Exil sa...

Ja, jag anade att han stått med där ett tag, även om jag inte sett det. Men HBK har väl inte uppmärksammat det någonstans, eller?