torsdag 21 maj 2015

Strålande nyheter på gång?

Möjligen kunde man tolka mitt inlägg igår som att jag vill att Eric Smith ska lämna. Så är det naturligtvis inte – vill han stanna hos oss och dessutom förlänga kontraktet är det självklart strålande nyheter.

Det skulle också vara strålande om Dusan Djuric kunde ansluta, men Fiddes svar om honom i den här intervjun är ganska svävande. Å andra sidan har kanske vår klubbchef lärt sig den hårda vägen att inte prata för mycket – han har ju stundtals varit utsatt för en mindre häxjakt, till och med när det inte är hans egna formuleringar ("klasspelare på kö") som kritiserats.

I samma intervju nämns vårt farmarlags yttermittfältare Alexander Henningsson som en möjlig värvning. Det är ingen spelare jag känner till särskilt väl, men är verkligen en tredjedivisionsspelare den vitamininjektion vi behöver i nuläget?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Exil, nu har du väl fått det svart på vitt att Lineheds-sonen är på väg tillbaka för att rädda Klubben?
Sedan att Fidde är svävande är en helt annan femma. Det är 99 % klart men Baffo måste tyvärr lämna för att täcka kostnaderna.

/ Julio Iglesias

Exil sa...

Nja, jag vet inte om Fiddes vaga uttalande kan sägas vara "svart på vitt att Lineheds-sonen är på väg tillbaka för att rädda Klubben". Men jag hoppas att du vet mer än vad jag gör, Julio.