tisdag 24 maj 2011

Reflektioner efter Elfsborg

Visst, vi fick noll poäng igår. Visst, vi ligger fortfarande jumbo. Visst, vi gjorde en bedrövlig första halvlek. Men. Nu fick vi äntligen se det spel Pep har utlovat oss. Och kan vi bara fortsätta att spela så utan att Pep ska behöva skälla ut spelarna så är jag inte det minsta orolig.

Kul att alla tre superettanspelarna var bra. Javi H, som varit helt anonym fram till igår, blev matchens gigant. Det känns viktigt att vi kan förlänga deras lån, nu när de äntligen börjar göra ordentligt avtryck.

Men Emil: hur kunde du missa detta?

3 kommentarer:

Martin Bergholtz sa...

Din blogg får min firefox att lagga ur ibland, lite weird

Stig-Åke Persson sa...

Vi gör ett nytt försök mot IFK Göteborg ikväll på Örjan. 6-0 1997 får gärna upprepas.....

Exil sa...

Martin Bergholtz/
Märkligt. Själv använder jag numera oftast Chrome. Den är snabb och jag upplever sällan problem med den.

Stig-Åke Persson/
6-0 hade inte varit dumt, men jag är faktiskt väldigt nöjd med 1-0 också.