onsdag 10 oktober 2007

Offside onside

Varje nummer av tidningen Offside är en njutning, men tyvärr har den annars utmärkta tidskriften haft klent med HBK-relaterat material genom åren. I senaste numret hjälps den kvoten upp. Ett längre Dusan-reportage, en kortare text om hur David Loriya värvades och en krönika av Kalmars Henrik Rydström som utgår från Jonas Wirmolas inställning. Skön läsning, även om ett uttalande av Dusan kan förskräcka en smula: "HBK säger att de inte har fått in några bud, men jag vet inte. Det kanske de har, fastän de inte säger det till mig. Det känns som att någon hindrar mig och det kan bara vara HBK. Någons fel måste det vara att jag inte blir proffs - och det är i varje fall inte mitt. Jag har hållit hög klass, jag är med i landslaget..."

För övrigt är det jobbigt med alla oavgjorda matcher nu. Vill man se det positivt så har vi fyra raka utan förlust nu. Ser man det negativt har vi en vinst på de tio senaste matcherna.

Inga kommentarer: