lördag 23 januari 2010

Är det Emil som ska till Lazio?

Så har den kickat igång, årets säsong. Jag såg inte själv 1-1-matchen mot Nordsjaelland idag, men det låter positivt i medier och på HÄB:s forum. Spännande att Lasse redan satt sin prägel på spelet, med mer passningsspel längs marken och färre långbollar på chans. Kul också att Ryan Miller verkar vara en fin förstärkning.

En annan intressant sak noterade jag när jag kollade de senaste besökarna på bloggen. Där kan man hitta mycket spännande, som när jag såg att Micke Nilsson varit inne och läst om sig själv på bloggen och när jag upptäckte att Djurgården intresserar sig för Peter Larsson i FCK. Igår, dagen efter att jag skrivit om ryktena kring Emir Kujovic och om att Lazio vägrar att göra affärer med Kujovics agent, sökte någon efter "agent emil salomonsson" och kom in på bloggen. Ip-adressen kom från Rom. Inte kan det väl vara så att Lazio egentligen vill ha Emil Salomonsson och att någon någonstans på vägen fått Emil till Emir?

Inga kommentarer: